Hmmm..

Tiden går fruktansvärt långsamt när man inte har något speciellt att göra.. Jag sitter just nu på Åland hos mormor och morfar.. Mamma&co är också med här. Vi är alltså 9 pers i huset om jag inte räknat helt fel.. Och jag sov knappt natten till idag, så är rätt slut.. I natt var mina tankar låångt borta.. Jag kunde först inte somna pga att jag tänkte på en viss person. Och sen när jag väl sov så drömde jag om personen.. Han har verkligen förtrollat mig. Och det är en helt sjuk känsla.. :P Allt har gått så snabbt och jag vet inte om jag ska följa ruset eller sakta ner det..

För första gången på VÄLDIGT LÄNGE längtar jag hem från den här holmen.. Jag vill hem.. Inte hem för att vara hemma.. Inte nödvändigtvis hemma.. Bara jag kommer i närheten av personen som jag saknar.. Hmm läskigt..

Nej usch, jag tror jag ska sova snart.. Är verkligen helt slut.. Plus att om jag somnar går tiden lite snabbare = snart dop = snart åka hem.. :P

Min stora syster ska döpa sin underbara dotter imorgon. Därför jag åkte till Åland..

Hmm aja.. Vi hörs sen..

P&K michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0