inget vettigt

Vart fan tar dagarna vägen? :S Serisöt, jag tror att det är någon som är och snor iväg alla dagar.. DOm brukar säga "tiden går snabbt när man har roligt".. Men jag har ju INTE roligt på dagarna.. Jag sitter instängd i mitt rum och glor på datorskärmen .. :S Alltså, hmm. Och ändå försvinner dagarna bara :P

Idag är det torsdag.. Vilket betyder att det är fredag imorgon.. Vilket betyder att jag ska till Åland. Det gillas iof.. Även fast jag egentligen inte vill till Åland just nu. För något eller någon lockar lite mer just nu :P Men aah.. Jag ska i alla fall till Åland. Får se hur länge jag blir där. Och jag bara stannar över helgen eller hur jag gör.

Fan jag har inte så mycket i min hjärna idag. Den är ganska tom.. Hmm jag funderar på att göra snöänglar idag, det skulle väl vara nice. Hmm aah kanske alltså..

Aja
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0