Irriterad.. Eller?

I mitt förra inlägg var det någon som hade tagit illa vid sig. Tror jag. Eller i alla fall reagerat på det jag skrev. För enligt personen, som var för feg för att säga vem den var, kallade mig "största mytomanen".. Intressant. Alltså måste det ju vara någon jag känner, eller hur? :) Egentligen bryr jag mig inte speciellt mycket, för jag vet ju själv att de inte stämmer. Men som dom flesta av vet (i alla fall dom som känner mig) att jag tar illa vid mig ändå. Alltså svårt att förklara, jag vet att det inte är sant. Men jag blir ändå irriterad liksom. Men jag borde absolut inte lägga någon som helst energi på det.. Hmm men det personen tydligen hade reagerat på var att jag kallade personen som jag inte ens nämt vid namn för mytoman.. Så kanske är det han som tycker att jag är mytoman? Är det han så får han väl tro vad han vill, jag har inte ljugit om något till honom. Haha dessutom har jag inte nämt personen vid namn så varför reagera så hårt över att jag kallade honom mytoman.. Och hur kan den här fega personen som kommenterade inte säga vem den var? Väldigt intressant om ni frågar mig :)

Hur som helst så har jag ändrat inställningarna i min blogg. Så nu kommer jag få läsa alla kommentarer innan dom hamnar på bloggen, så elaka kommentarer tar jag bort med en gång.

Jag är faktiskt ganska irriterad just nu.. För jag hade gjort iordning ett varmt och skönt bad och skulle precis hoppa i när jag såg att jag hade fått en ny kommentar.. Så jag läste den och blev irriterad över att den fega idioten inte vågade säga vem han var.. Så jag blev så frustrerad där i badet att jag klev ur det efter 10 minuter för att gå och blogga. RIKTIGT irriterande!!

Nej usch jag är faktiskt less på det här, det är så jävla mycket skitsnack.. Spelar liksom ingen roll vad man gör så är de alltid någon som snackar.. Jag hoppas verkligen att jag kommer in i skolan där i Skövde så man får komma bort lite. Nog för att de förmodligen finns idioter där med. Men kan ändå vara skönt! Komma bort från alla idioter här i sthlm.. Hmm..

Aja, nu ska jag väl glo på någon film och sen sova.. Idag pratade jag med "no name guy" igen.. Kan ju inte låta bli att le när jag snackar med honom. Haha han är så jävla rolig :)

Men aah.
P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Killar i 18 års åldern är ju bara 14 mentalt så det förklarar ju saken ^^ Du gör rätt i att skita i honom! Jag håller tummarna för att du kommer in i skolan och va kul att du får studierna betalda :)



Satsa på no name guy du ;)

2010-11-17 @ 22:12:57
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0