Memories never die!

Idag när jag började städa så hittade jag alla foton som jag skrivit ut för länge sen.. Jag tittade snabbt igenom dom och började skratta. Haha alla minnen som bilder väcker. Helt otroligt.. SÅ! Impulsiva Michelle lägger ner städningen, tar fram massa papper, sax, tejp, pennor och alla foton. Jag har nu tejpat ihop 15 papper och det verkar inte räcka. SUCK! Sitter och försöker lägga upp alla foton så som jag vill ha dom, men vet inte riktigt hur jag ska få ihop de. Jag ska göra ett minneskollage! Alla som kommer finnas med på det finns ju också med i mitt liv. Jag har inte tagit med bilder på personer som jag haft det väldigt kul med och som jag har fina minnen med som inte finns med i mitt liv.. Kan inte säga att det känns onödigt.. Men det finns helt enkelt inte plats..

Med på kollaget kommer desa personer finnas:

Linnea, Alice och Nadja, mina underbara systrar.
Josefine min älskade power puff pingla :)
Irre, vi har inte alltid haft den bästa kontakten men hittar alltid tillbaka. Och många roliga minnen finns det!
Emilia, Johanna, Therra och Linda, nyfunna vänner! (therra och Linda på en gruppbild) :)
Becca, min älskade "flickvän" på Åland.
Cristin, minnena med dig glömmer jag aldrig! <3
Malin, du finns bara med på en bild. Men jag älskar dig lika mycket för de!! <3
Och sist men inte minst..

JAG! hahaha egoist ja visst!
Men det är faktiskt inte mitt fel att jag är med på varenda en bild typ.. :P

Men i alla fall, innan jag fått de här klart har väl Irre hunnit komma hit. Hahaha xD
Nej, jag ska möta Irre i centrum för att handla lite, sen ska jag laga mat och vara henne housewife! :D

Åååååh påtal om housewife.. Jag är ju som sagt va lite lätt beroende av serier.. Först var det ghost whisperer.. Sen weeds och nu.. Desperate housewives.. Jag har börjat kolla från säsong ett. Hahaha fy fan vad det är underhållande! Men i alla fall. Nu har jag inte tid att stå här längre.

P&K Michilicious! :)<3
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Malin

Vill se vill se :)

2010-11-19 @ 15:48:55


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0