Du är knark!

Jag är svag för dig, för du gör mig stark
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst
Allt för att va' med dig, kan aldrig dra en gräns
Jag har tappat greppet, vet inte in och ut
Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt
Jag har fastnat i ett beroeende, för du är knark!

Jag behöver mer fastän du förstör mig helt

Du skjuter ner mig, var har du pistolen
Jag skjuter upp dig, tills jag har dig i blodet!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0