Hej hopp gummisnopp :D

Hejsan hoppsan idag mår vi bra fast jag är seg. Men det var ju ingen nyhet. Hahaha, jag måste verkligen ta reda på varför jag är så trött. Eller aah egentligen kanske jag vet varför. Det har nog med min diet att göra :)

Idag har jag och Josefine (Bubblan) vart i Vallentuna centrum. (Bor ju i Vallentuna) Och det var mycket intressant. Hahahaha XD Först var vi in på Lejonkulan, en krimskramsaffär jag inte vart in på sen jag var 9 år typ. Men det var ganska intressant, hittade massor som jag faktiskt skulle kunnat köpa :) Sen var vi in på.. Öhm, en tant affär:P Hittade faktiskt en snygg kofta, hahaha och JÄTTE MÅNGA väskor!! Michi<3väskor!  Sen var vi in på smyckesaffären, lika trist som alltid. Sen in på skoaffären, kääärlek!!! Hittade ett par så jäkla fina klackskor, men bestämde mig för att jag faktiskt inte skulle köpa dom! SNYFT!! Istället köpte jag ett par varma innetofflor .. :)

Sen bar det av till Ica, då Josse ha köpt hårfärg och grejer för att jag skulle ha fixat hennes hår. Men då dom inte hade någon JÄTTE SKRIKIG röd hårfärg så sket det sig. Synd för henne. Så jag tror att vi tar klippningen en annan dag också.. :)

Hmm, ja, jag har ont i min hårbotten eftersom jag haft uppsatt hår idag.. Mitt hår väger för mycket, det är fan inte alltid nice att ha jätte tjockt hår.. :/ Men men.

På måndag ska jag klippa mig! Ska bli så skönt att få bort mina torra hårtoppar :)

Hmm aah det var allt för nu. Nu ska jag och Josse kolla på 1408, Josse måste se hela, hon vågade inte se klart den i natt.. :P Hahaha

Aah men P&K Michilicious! <3

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0