Helt otroligt!!!

Idag är det 13 dagar tills jag fyller år och jag har vart rökfri i 101 dagar. Det är helt otroligt.. :P Om 13 dagar är jag 20 år. Hahaha, det känns som igår jag, mamma, fredrik, Jennifer och tvillingarna bodde i västergården. Och jag förfalskade mammas handstil och räknade bakåt för att få hennes födelsedatum för att jag hade hittat någon sminkbox jag ville ha. Men fick inte beställa utan mammas namnteckning och visste att hon aldrig skulle gå med på det. Ja, det resulterade ju bara i att jag inte fick den där jävla boxen och rumsarest blev det också. Hahah, tiden går snabbt när man har roligt.

Imorse vaknade jag och trodde att jag hade blivit insnöad. :S Det var så mörkt i rummet och klockan var ändå halv tolv. SÅ det första jag gjorde var att titta ut, även fast jag bor på 2a våningen och det skulle vara GAAANSKA svårt att bli insnöad :P Hahaha. Men men.

Idag ska jag tvätta och städa lite, får väl se hur mycket jag orkar göra. Garderoben behöver i alla fall röjas lite i, jag hittar inget där inne längre. Haha.

Men det var allt så länge.

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0