I want my own lovestory!

Precis som titeln säger så vill jag ha min egna kärlekshistoria. Jag vill bli förälskad, riktigt nerkärad, passionerad och romantisk! Jag vill hitta en kille som man kan krypa upp i soffan med i vinter! Någon som finns där vid ens sida, någon som vill mysa, kramas pussas och finnas där. Att bli ett med någon. Få känslor som man aldrig någonsin kännt för någon annan. Få känslan av fjärilar som flyger runt i magen, få ett leende på läpparna varje gång man tänker på personen, tänka på personen jämt. Skicka gulliga sms. Överaska personen, middagar. Tända ljus. Äventyr och romans!

Jag har länge sagt att jag inte tror på kärleken. Men jag gör det, jag vet inte om det är på grund av all hjärntvätting från film. För kärlek är förmodligen inte som på film. Men jag vill ha film kärlek. Jag vill ha ett helt nytt kapitel i mitt liv som blir början på en ny bok! Jag vill bli ett med någon!

Jag vet inte om det är en knäpp jag har, eller vad det är. Men jag vill bli förälskad! Jag vill ha någon vid min sida!!


Puss Michilicious!


Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Maja N

Hej gillar verkligen din blogg . Känns som att du skriver de jag tänker , får upp i huvudet att du kommer skriva en bok om dig själv eller nått. Skulle verkligen rekommendera det ! Skulle köpa alla dina böcker. Ville bara säga de . Kram

2010-10-03 @ 23:12:14


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0