Jag blir seriöst galen..

Jag kommer kanske inte få svar imorgon. Inte ens på fredag. Utan förmodligen på måndag. och det kommer driva mig till vansinne. Jag klarar inte av att inte få veta.. Jag klarar det inte!!!

Jag hade i alla fall skickat ett mail till min kontaktperson på av egen kraft ang. frågor om allt med skolan och hur jag skulle gå tillväga. Det ähr var svaret jag fick:

"Hej Michelle!

 
Vad festligt det kan vara ibland, jag tänkte på dig igårkväll när jag träffade en bekant som går på en sån nystartad utbildning här i Norrtälje och så får jag mail från dig idag!
 
Vad kul att du hittat en utildning som känns bra för dig!
 
Jag måste titta lite på vad det finns för möjligheter att hjälpa dig med studier i Skövde.
Dock kommer jag att vara i Östersund i morgon torsdag, så jag ska göra vad jag kan för att hinna kolla lite och slå dig en signal på fredag/måndag!
 
Du kanske kan kolla lite hur utbildningen ser ut här på Campus i Norrtälje, det kanske kan vara ett alternativ?
 
Jag har inte ditt mobilnummer! Kan du skicka det är du snäll!
 
Ha det gott så hörs vi"

För det första så lär jag ju typ ha kollat upp skolan i Norrtälje om jag hade velat börja där. Och jag kommer inte växa som person om jag ska gå i en skola som ligger typ max 1 timme här ifrån.. :S Dessutom finns det ingen chans för mig att bo där då jag bor för nära och jag kommer aldrig palla bussresan. Så jag skrev helt enkelt det. Plus att jag kommer ta hjälp av soc om dom nekar mig den här chansen. Jag blir seriöst galen!!!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0