Lägenheter bland annat!

Sitter och tittar på sveriges skönaste familjer tror jag det hette, det började idag på kanal 5. Hmm, jag skulle nog säga störda :P Haha!

Usch idag har jag verkligen vart lat, har inte gjort något som jag hade behövt göra, har inte ens orkat klä på mig! :P Nej det är nog dags att hitta något att göra på dagarna nu innan jag blir alldeles för rastlös och förslappad.. Men jag vet ju inte vad jag vill göra. Alltså egentligen borde jag inte vara så kräsen, jag borde söka massa olika jobb och hoppas på det bästa. Men va fan!? Jag vill inte göra vad som helst och behöver egentligen tid till att komma på vad jag vill göra. När jag hade larlingspraktik med J-P som plattsättare så hade jag det jätte kul. Alltså visst, det var ett jävligt rungt jobb. Men det var roligt och jag hade inte ont i kroppen, konstigt nog. Men aah, om ett år är det tänkt att jag ska flytta så jag måste nog faktiskt hitta något jobb snart så jag kan få ihop till en budget tills jag bor själv i en lägenhet.

Det ska faktiskt bli kul att flytta, alltså visst det är ganska långt fram i tiden. Men jag tycker ändå att det ska bli spännande. Det blir ju också ett helt nytt kapitel i livet. Jag har bott själv förut, men då gick det käpprätt åt helvete! Jag var nog inte mogen för att bo ensam. Men jag blir bara mer och mer redo för varje dag som går :)

Är inne på väsbyhems hemsida jämt och håller utkik efter lägenheter :) Ååh det roligaste lär nog vara att inreda den. Jag älskar ljus, ljus i alla former och storlekar! I mitt rum har jag nog ljus så det skulle räcka till en lagomstor etta tror jag.. :P Hahah men men.

Nu ska jag kolla klart på det här programmet och sen blir det desperate :D :D UNDERBART!!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0