Skitsnack om andra, eller vad ska vi säga?

Att skriva direkt från hjärtat är en konst. Men inget jag har problem med. Jag älskar att skriva och det är när jag skriver som jag får ur mig allt ur kroppen, vare sig det är ilska, ångest eller glädje. Jag har uppdaterat min blogg väldigt mycket på senaste och jag vet egentligen inte alls varför. Från början var min blogg en så kallad ångestblogg, jag hade den för att få bort min ångest. Jag skrev enbart när jag hade ångest. Men sen insåg jag att jag började få fler och fler läsare och ju mer jag började komma ifrån att skriva om enbart ångest så ökade det ännu mer. Men jag har tänkt på att det är väldigt många som skriver i sin blogg för att "bli kända". Men varför inte bli känd på riktigt? Alltså visst kanske det är en bra start eller något. Men alltså frågan är varför folk läser deras bloggar. Ta typ Kissie, hon klankar bara ner på andra människor, skryter och sitt patetiska liv, förstör sin kropp genom diverse operationer, vågar inte visa en enda naturligbild på sig själv, utan hon ska photoshopa dom men glömmer oftast att på bildjäveln finns en skugga av hennes kropp så man ser varenda förändring.. Och hon är ju inte speciellt snygg heller? Hon ser seriöst ut som en billig porrstjärna, en sån som dom tar in i porrfilmen när dom bra personerna redan var uppbokade.. Och varje gång den där vidriga människan får kritik så är man "avundsjuk". Seriöst, vad är det att vara avundsjuk på? Människan är ju för fan rädd för att visa sitt rätta jag, annars hade hon ju aldrig opererat sin kropp och förvrängt sitt rätta jag så jävligt och sen på det så photoshopar hon bilderna? Nej, är det någon som är patetisk är det hon :)

Jag är egentligen ingen sån som skriver för att klanka ner på andra, aah om det inte är någon i min familj, men dom är så jävla vana.. Jag borde verkligen ändra på mig xD Hahah

Nej, alltså jag känner att jag kom av mig. Det var ju inte det här jag skulle ha skrivit om. Men jag blir bara så förbannad på personer som vill vara som alla andra. Du föddes som den du är. Försök inte förändra det. Och ni som redan gjort det, varför?

Varför inte vara den du är, accepterar folk inte dig för den du är, älskar dom dig inte för den du är, då är det inte dig dom vill ha!

Puss Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0