Tankar och om dagen

Sitter och funderar över meningen med livet. Varför människan är uppbyggd som den är. Varför människor är så olika. Har olika uppfattningar och tycker olika om vad som är meningen med livet. Jag vet inte vad som är meningen med livet. Egentligen är det nog ingen som vet.. För jag tror att alla har olika meningar med livet..

Men tänk vad enkelt livet skulle vara om alla såg likadana ut, om alla tänkte likadant.. Men iof vore det ingen spänning med livet då.. Och det tror jag är ganska viktigt också. Jag kan ju bara ta mig själv som exempel.. Som matte, som jag är ganska bra på.. Enkla tal, som jag kan räkna utan att tänka är det tråkigaste jag vet. Blir jag tvingad till att göra sådana tal då dör jag av uttråkning. Jag älskar utmaning.. Inte i allt.. Ibland vill jag att livet ska vara enkelt.. Som i kärlek.. Där ska det vara enkelt.. Inte kanske att fånga den man gillar, men att behålla den..

Hmm har egentligen inget vettigt att skriva som vanligt.. Men ah..

Idag har jag vart hemma hos min mamma och lekt med min syster Alice. Sen på kvällen var jag, mamma och Nadja till Fullerö Handel som ligger i Uppsala.. Jag bara önskade att jag var miljonär när jag gick in där.. SÅ mycket fina saker! Köpte i alla fall en söt liten glasängel och lite rökelser :) Hmm aah..

Men det var nog allt för nu.. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0