Trött och har ont!

Jag är jätte trött, förstår inte varför.. Jag har ju sovit så jäkla mycket den senaste tiden. Vad är det med mig liksom? :O Och jag är öm som fan i foten.. Svider och har sig.. Hmm, aah men det är ju som sagt va bara att gilla läget :) Den är skitsnygg och var värd varenda krona. Den var egentligen inte så dyr. 1000 kr gick den på. Och det var Jim på Teds tattoo som gjorde den. Han var verkligen jätte duktig!! :)

Nu snart ska jag börja rita på mammas tatuering. :) Hon ska ju tatuera in mitt och mina 5 systrars namn :) Så, jag ska skriva upp några olika modeller så får hon välja sen :)

Jag tog ju kort på min nyaste tatto och tömde då in bilderna från kameran i datorn. Så hittade en bild på mig från i somras som jag tänkte lägga in. :)

Just nu sitter jag ute i soffan med Marie och tittar på "lite sällskap" på kanal 5. Fy fan vilket trist program.. Hur fan kommer det sig att man ställer upp i något sånt? :S Nej jag längtar till i morgon då det är säsongs premiär av desperate housewifes! Likey like!!! Jag tror att jag ska bli en hemma fru. Hahaha, måste bara hitta mig en karl som vill försörja mig. Eller aah, jag kan ju iof ha en liten frisörsalong hemma och ha lite kunder så tjänar jag ju lite pengar. Skulle nog aldrig bara kunna vara hemma, skulle bli för rastlös om jag inte hade något att göra. Kanske är det därför jag haft så städat i mitt rum nu, för att jag är så rastlös? :P Hahah. Ah nej men kärlek skulle som sagt va inte sitta fel :)

Ah nej, men nu ska jag typ ta mig en till mugg te och mysa ner ordentligt i soffan. Här kommer bilden från i somras :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0