tv-serier

Aah helt galet!! Jag har ju börjat kolla på Weeds, helt störd serie, är helt fast. Jag kollade hela första säsongen på 1 dag, andra säsongen har det gått lite segare med men har bara 3 avsnitt kvar så jag lär kolla klart den idag. Jag är verkligen helt fast i den! Så jävla kul. Den där morsan lever ju i värsta dubbelmoralen. Hon langar droger, odlar till och med eget. Men hennes son får absolut inte vara med i företaget och han får absolut inte ta droger. Haha, aah. Men heelt underbar!

Sen är ju ghost whisperer en stor favorit, jag har faktiskt inte tittat på det på länge nu. Men är i mitten av säsong 4 typ, så jag måste ta tag i det igen och kolla på det! För det är faktiskt en riktigt bra serie.

Jag ska även börja glo på 2½ men från säsong 1.. Det kan bli riktigt kul :)

Men ikväll börjar desperate housewives och det gör mig riktigt glad. Men jag skulle behöva glo om från säsong 1 med tanke på att jag bara sett dom 2 senaste säsongen, så den säsongen som börjar idag blir 3e jag ser på.. Hahaha kan ju vara bra att titta från början liksom :)

Men men, kanske skriver senare igen :D

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0