Poolparty

Ja, igår var jag ju på poolparty hos Alex. Det började med att Alex och Lenny kom och hämta mig, sen åkte vi till ica och köpte lite blandvatten, sen hem till mamma där jag fick 2 flaskor vin. Sen åkte vi till Gurra där Sebbe var och hjälpte Gurra med att skruva på hojjen.. Där kollade vi på film. "Death race" inte min typ av film, men fy fan vad bra den var!!!

Sen åkte vi vidare, via Sebbe så han fick äta och duscha. Sen via Lenny så han fick hämta sin dricka. Sen hem till Alex och började dricka lite :) Klockan tolv, halv ett på natten begav vi oss ut i poolen, till en början frös alla även fast det var 29 grader i vattnet. Men efter en lång gruppkram och lite hoppande så blev vi tillräckligt varma för att orka bada. 2 timmar lite drygt var vi i poolen.

Alex armbågade mig så jag har tjockt ont i pannan.. :P Mitt hår skiftar i grönt tackvare kloret. :P
Och armbrytning i en pool är svårt.. Men jag vann över Alex.. WOHOO!!

Frammåt fyra var det dags att gå hem, ringde Pata som hade ringt mig och kollade vad han ville. Visade sig att jag inte skulle bege mig hem, utan jag skulle hem till Pata.. Så jag vinglade mig från Alex till platsen där Pata, Richard och Sanna skulle komma efter mig.

Väl hemma hos Pata så låg han och jag och snackade framåt 7 tiden, sov till klockan 10 och strax innan tolv idag fick jag skjuts hem.. Jag var fortfarande onykter när jag kom hem. Och jag har sovit tre timmar i natt. Så är jävligt seg. Men fy fan vad kul jag haft. så det var lugnt värt det:)

Puss och kram
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0