WOHOO!

Okej, idag är det 33 dagar kvar tills jag fyller 20 år. Känns helt otroligt.. Tiden har liksom gått så jävla snabbt, hänger knappt med! :P

Idag är det även 81 dagar sen jag slutade röka, shit.. Trodde faktiskt inte att det skulle gå, men det gick och nu ska jag fan klara mig ett bra jävla tag till :)

Jag har börjat följa Idol som en nöörd. Alltså.. Aah, jag är så JÄVLA KÄR I JAY! Hahaha, alltså hur snygg får man vara liksom? Och han sjunger som en gud! Han är min gud :)

Sen har jag även börjat glo på kungar av tylösand.. haha jag kollar på det? Aah, jo det stämmer och det är ganska skönt faktiskt. Jag hade världens monsterfylla i lördags, inget jag är direkt stolt över. Gjorde bort mig som fan och världens minneslucka! Hahaha men någon gång i livet ska man väl lyckas med sånt också.. Och jag måste säga att när jag kollade på kungar av tylösand så försvann en del av min ångest. För då kom jag att tänka på att, visst jag gjorde bort mig. Men jag gjorde inte bort mig i tv och hela svenska folket vet inte om vad som hände! :P Och det är ju jävligt skönt.. :P Sen att jag blev lite förälskad i Jockiboy och Nemo är en annan sak xD haha

Hmm, var något mer jag skulle skriva, men kommer fan inte riktigt ihåg.. :P

Men jag är inte speciellt deppig den här hösten och det är så jävla skönt faktiskt. Jag kan skratta och ha kul och ORKAR skratta och ha kul :)

Jag har även börjat med en diet idag. Så nu ska jag ner i vikt.. WOHOO! :D

Aaah, men det får vara allt för nu..

Puss och kram :)
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: josefin

Jag älskar också Jay! :)

2010-09-30 @ 12:08:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0