Burlesque

Idag är jag ganska trött, jag har kommit in i en period där jag vaknar 10.40 av mig själv.. Varenda en dag.. Har gjort det i en vecka nu.. Alla dagar förutom igår. För då vaknade jag typ 9.45 för jag trodde att Danne hade försovit sig.. Hmm inte okej :P

Igår kväll blev jag kidnappad av min fru Josefine. Vi åkte in till stan, var onyttiga och käkade middag på donken precis innan dom stängde. Sen gick vi på bio och såg filmer burlesque. Så jävla grym film! Vill lugnt se den igen och jag måste nog säga att det är en av de bästa filmerna som gjorts på länge!

Vanligtvis i musikalfilmer så har man några favoritlåtar och vissa totalt hatar man. I den här filmen var varenda en låt bra! Och Christina Aguilera (eller hur hon stavar) Var så grymt jävla vacker och bara totalt grym.. Och Cher gjorde sig jävligt bra i den hon också!! Nej så jag skulle nog säga att det är ett måste att se den filmen :)

Hmm, nu ska jag försöka få lite liv i min fru.. Sen vet jag inte vad som händer.. Sjunga lite singstar kanske, igår snackade hon någonting om att hon ville sminka mig.. Kanske hon får, har inte bestämt mig än.. Sen så ska min man komma och hämta mig och vi ska väl hem till mig då :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0