Det gör så ont!

Ni vet när man vaknar upp mitt i natten av att man har sendrag i benet? Det gör ju ganska ont.. Men sen dagen efter är man så jäääävla öm i benet.. Så har jag haft idag.. Inte hela dagen utan det kom nu på kvällen.. Skit skumt.. Det gör så jäkla ont och jag vet inte hur jag ska ha benen för att det inte ska göra ont.. Nacken värker och ryggen är en plåga.. Det gör ont i knäna och i handlederna.. Usch, jag börjar tro att min kropp har gått i pension.. Men sen när man är till doktorn och frågar vad det kan vara för fel.. Och har gjort alla tester som kan göras och får ett svar som är säger "nej vi hittar inget fel" då kan man ju börja undra..

Usch.. Jag har ont, mår illa och är trött.. Inte okej! :/ Hoppas att det här går över snart.. För jag orkar inte vara en zombie längre!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Uuuh fyfan för sendrag i benen!! Jag vet hur hemskt det är, när jag väntade Leiah hade jag nästintill varje natt :(

2011-02-25 @ 12:54:54
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0