"Följ ditt hjärta".. Men om det inte blir bra då?

Hmm, jag vet inte hur jag ska göra. Allt pekar på det, men hur vet man vad som är rätt eller fel.. Jo, man ska följa sitt hjärta.. Men tänk om det går käpp rätt åt helvete i alla fall då? Va fan gör man då?

Så mycket tankar snurrar i skallen, en stor osäkerhet.. En stor vilja..

Jag vet inte vad jag ska skriva för att inte försäga mig.. Men det är mycket som snurrar i alla fall..

Imorgon ska jag åka bort, ska bli skönt att komma iväg och tänka på annat! Kanske skriver mer sen..
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Mamma och tomtenissarna

Du vet att ALLT ordnar sig!!!!



"oro är den ränta man betalar för att tänka på morgondagens bekymmer"!!



Ta en dag i taget... och jag finns här <3

2011-02-27 @ 15:27:26
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Lyssna på mamma, allt ornar sig. Vad det än handlar om :)

2011-02-28 @ 08:39:25
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0