Ibland blir det bra jobbigt!

Det finns liksom egentligen inte mycket mer att säga än vad rubriken redan gör det.. Som de flesta vet är det slut mellan mig och Danne.. Känns rätt surt med tanke på att man hade sånna förhoppningar och förväntningar.. Men det var mycket hos honom som jag inte klarade av och det blev för mycket för min kropp och själ att orka ta in.. Det är synd, men man får väl se om man kanske hittar tillbaka till varandra i framtiden.. Som det ser ut nu så ska vi hålla oss på en vänskapsplan.. Och otroligt nog så, ja.. Alltså, så mycket vi har pratat nu när det har tagit slut.. Har vi inte gjort under hela vårt förhållande.. Vi skrattar, har roligt och har massor att prata om.. Så det blir nog bra!

Men min hjärna är liksom någon annanstans just nu, vet inte riktigt var.. Men jag vill gärna ha tillbaka den..

Har inte så mycket mer att säga för tillfället..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0