Jag ger inte upp!!

Idag har jag skrivit ett personligtbrev, samt skrivit ut det. Jag har kopierat mina betyg och skrivit ut ansökan som nu bara är att fylla i.. Jag ger inte upp Skövde.. Jag ska komma in på skolan och bli plattsättare. Jag skiter i hur många gånger jag ska behöva söka, jag ska komma in och lyckas!!

Idag skulle jag behöva städa lite, mitt rum blev att se ut som ett bombnedslag när jag så fint "packade upp" min väska.. Hmm, det gick till så här! : Öppnade väskan, slängde ut alla saker tills jag hittade det jag sökte.. Så nu är mitt golv täckt med kläder och andra kejkor.. Skulle egentligen behöva tvätta lite också.. Och byta lakan i sängen.. Men hur ska jag orka? :P hahaha, nej klart att jag orkar, men latheten har liksom slagit i.. Jag har i alla fall gjort de stora måstet.. Att fixa ansökan som nu snart bara är att skicka in :)

Igår var jag hemma hos Sebbe och träffade hans dotter, det var hur trevligt som helst.. Vilken liten busig trollunge hon är:D Haha, så jäkla underbar!

Ikväll ska jag träffa Josse, vi ska käka middag och snacka skit.. Det var ett tag sen vi träffades nu.. Så vi får se vad som händer :)

Ja, det var väl allt för nu xD

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Klart du ska fortsätta söka :) Gooooo girly :)

2011-02-21 @ 14:07:06
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Bra att du söker, det gör du rätt i :)

2011-02-22 @ 13:50:41
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0