Latheten tar över!

Idag är det den 1 februari, vilket betyder att det är 2 månader kvar till flytten :) Ska bli jätte skönt och riktigt spännande :) Det är tur att det finns något som håller en uppe i dessa tråkiga tider :P

Jag håller seriöst på att dö av tristess och därför har jag nu bokat en tid på KunskapsCentrum Nordost. Ska dit på tisdag, så om en vecka. Vi ska då kolla igenom om det finns en möjlighet att gå lärling sista tiden av min frisörutbildning.. Om det inte finns det ska jag även ta upp mitt intresse om att bli plattsättare som egentligen står högre än att bli frisör. Men eftersom att jag redan har betyg i vissa frisörämnen så är det en lättare och snabbare utväg. Dessutom kan det bli jobbigt att bli plattsättare utan körkort..

Så nu finns det några saker jag måste ta tag i, i allmänhet..

*Körkort
*Rensa mina saker på vinden
*Utbildning

Hoppas att allt går bra :)

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad som händer.. Om latheten försvinner så kanske jag tar en promenad till mamma.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0