Snart kommer årets mest överskattade dag!

Ja, nu har det gått 3 dagar sen jag skrev.. Har väl bara egentligen inte haft någon ork till att skriva, eller inte vetat vad jag ska skriva.. Jag är så trött och less på det mesta just nu.. Har inte hänt så mycket, jag och Danne har väl bråkat lite till. Sen har det planerats lite och så har jag vart hemma hos mamma ganska mycket..

På måndag är det alla hjärtans dag.. Och ni som känner mig vet ju vad jag tycker om den dagen.. Och de flesta har oftast sagt "du tycker inte om den dagen bara för att du inte är tillsammans med någon.." Men vet ni vad? I år så har jag en pojkvän.. Och jag tycker fortfarande att den dagen är lika överskattad.. Det är bara ett trick för Sverige att kunna höja priser med 100% på skitsaker.. Och sen är jag så jävla less på hela konceptet!! "åååh ja, idag måste vi älska alla våra nära och kära lite extra.. Visa omtanke och massa annat skit.." Va fan, är ni så jävla insnöade att ni MÅSTE älska nära och kära mer på en specifik dag? Varför inte älska dessa människor lika mycket varje dag.. Som jag sa förra året.. Nu för tiden får man presenter vid minsta lilla tillfälle.. Varför inte börja ge presenter på nationaldagen och midsommar eller varför inte varje helg?

Fredagsmys som nu har blivit så jävla poppis, det är väl något att fira? en liten present varje fredag, för ni ska ju mysa lite extra på just fredagar, så varför inte en present? :) Nej jag blir verkligen less på alla dessa överhypade människor!!

Nej, så dagen i ära ska jag vara på Åland, utan min kille :) Jag åker till Åland i morgon och stannar där i en hel vecka.. Och det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt att komma bort och bara få tänka på mig själv.

Nu har jag inget mer att säga förtillfället..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0