Det där var bra konstigt..

Jag har ju så att jag måste godkänna kommentarer innan dom syns på bloggen, mest för att kunna sortera ut sånt som inte behöver synas.. Men mest för att jag vill läsa innan någon annan läser.. Och i mitt förra inlägg som jag skrev för en liten stund sen.. Där fick jag en MYCKET intressant kommentar.. :S

Det står kort och gott att personen har nominerat mig till Blog Awards.. Då är frågan.. Varför? :P

Haha men eftersom jag varken är en stor bloggare eller en aktiv uppdaterar så lär jag ju inte komma med. Haha och ja, vad ska man säga.. Jag spiller inga tårar för det. Men det är ju kul i alla fall att min blogg uppskattas av någon. :P

Egentligen tycker inte jag att det jag skriver är så speciellt. Speciellt inte eftersom att det är lite stavfel här och där. Men det beror väl mycket på att jag bara skriver. Jag hinner inte reflektera över vad det är jag egentligen skriver. Därav alla hopp fram och tillbaka. Glada som ledsna, ångest som ilska.. Upp och ner i min egna lilla beg- och dalbana genom livet.

Men den person som nu nominerade mig.. Tack, det värmde.. För som jag sa, du lär ju tycka om min blogg.. :)

PEACE Michilicious

http://www.veckorevyn.com/Blog-Awards/Nominera-din-favoritblogg-till-Blog-Awards

Här är i alla fall länken ifall ni vill nominera någon :) Kan ju vara roligt för den personen :) Jag blev i alla fall glad :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0