Första dagen..

.. Nere på plattsätteriet. Det gick riktigt bra måste jag säga. Jag fick börja med att riva ut de som personen innan hade lagt dit. Det var ett rent helvete med tanke på att det var matta under kaklet, men med tanke på att jag har vart rätt arg och irriterad de senaste dagarna så tänkte jag på personer som har gjort mig förbannad och sårat mig genom tiden.. Så, jag tror att jag dödade drygt 10 pers idag.. :P Haha

Jag måste säga att det har gått rätt bra också med tanke på att jag inte har tagit min medicin på typ 3 dagar eftersom apoteksfittorna inte ville ge mig den på grund av att läkaren som skriver ut den tydligen inte har behörighet.. Så ja.. Vi får väl se hur det här går.

Idag efter skolan har jag faktiskt bara stängt in mig på rummet, jag känner att jag inte orkar med allt snack som är här just nu och med tanke på att jag inte tar min medicin så vill jag inte få utbrott på alla fega idioter som bor här/går på skolan.. SÅ jag håller mig undan.

Jag har typ feber om någon ville veta :) Och imorgon ska jag göra sista provet sen när jag har gjort det så är jag helt klar med fubben och då får jag vara nere i plattsätteriet på heltid! AWESOME!!

Aja, men nu ska jag sova.. Något som jag inte har gjort ordentligt på länge!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Älskar dig och du är bäst!!!



Puss

2011-06-23 @ 14:08:27
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0