Idag är det söndag..

Nu har jag vart hemma sen onsdagen. Egentligen har jag inte hunnit göra det jag skulle göra vilket känns lite surt. Men får se det så här, det tar inte lång tid till vecka 28&29 då det är ledigt, då får jag fortsätta min packning. Nu har jag egentligen bara packat det jag behöver och inte behöver ha med mig till skövde. Och det vart lite mer än vad jag trodde att jag skulle ha med mig, meeeeen ja, då har jag ju massa saker där i alla fall :P Hahah.

Jag har även träffat min underbara underbara vän Josefine. Det har vart riktigt trevligt! Sen har jag träffat mamma&co och det var riktigt underbart att träffa mina minsta systrar. Så underbart att få krama och pussa dom igen. Men jag måste säga att jag längtar till imorgon då jag åker ifrån Vallentuna igen.

Innan jag åker så är det visning på lägenheten. Då ska jag och Marie sitta ute på gården och "fika".. Mest för att spionera på vilka som kommer och ska titta på lägenheten. Det blir nog ganska intressant. Även fast jag inte vill att någon ska köpa den! Jag hade planer på att gå ner imorgon precis innan visningen är och sätta upp lappar i porten där de står "vem FAAAN var det som spelade musik fram till klockan 7 imorse? JÄVLA IDIOTER!" Men jag skippar nog den idén.

Idag var jag och Marie och tittade på husen dit vi ska flytta. Det var faktiskt helt okej, även fast det känns lite surt att vara så off. Men bara jag skaffar körkort så blir det nog jävligt nice! Nu hoppas jag bara att jag får som jag vill med väggen som dom ska bygga i mitt egna lilla hus.

Aja, nu har jag väl inget mer att säga för tillfället. Ska glo lite på tv och sen blir de väl till att tänka om med min packning eftersom att väskan inte gick att stänga. Haha xD

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0