Nu var det länge sen igen..

Jag har det helt toppen! Lever livet och får bättre och bättre kontakt med vissa personer. Sen finns det ju personer som man faktiskt drar sig undan ifrån lite.. Vissa för att man inser att de kanske inte var den typen av människor man ville umgås med, andra för att man bara inte klarar av dom och vissa för att dom kan vara aningen för mycket ibland.

Det finns en person här som har hyffsat lik bakgrund som mig. Det känns faktiskt skönt att sitta och snacka med honom och det är faktiskt riktigt roligt.

Nu ikväll har man tagit någon cider och sen noppat ögonbrynen på en person. Ikväll är stämningen på topp, än så länge i alla fall. haha det brukar ju kunna svänga ganska snabbt. Men än så länge är det i alla fall bra! :)

Idag gjorde jag test 2, så nu har jag bara ett test kvar, pallen och verktygslådan kvar sen är jag klar i fubben = jag får börja på min egna inriktitning. På ett sätt känns det synd, för det är då man "splittras" från personer man lärde känna från början. "the fantastic four" kommer ju inte längre vara en fyra.. Så jaa, lite trist känns det. Men dom kommer ju fortfarande vara i närheten och det känns i alla fall bra.

Annars är läget lugnt. Saknar inte sthlm de minsta. Men får se om jag flyttar upp eller inte.

Jag mår toppen trivs som fisken i vattnet, kommer ha bekanta runt om i Sverige, vissa kommer man fortsätta ha kontakt med, andra kanske man spolar. Men kul har jag i alla fall!

Ja, det var väl allt för nu.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag blir så lycklig av att läsa om hur bra du mår mitt hjärta :)



Det är guld värt för en mamma :)



Älskar dig <3

2011-06-10 @ 21:43:09
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Nu mitt <3 tycker jag det är vääääääldigt länge sen :)

Jag är ju så nyfiken på hur du har det :)



Ska ringa idag :)



Puss

2011-06-16 @ 07:37:20
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0