Det är inte mycket..

.. Som händer just nu.. Men det rullar på!

Idag har jag städat hela lägenheten, men tro inte att jag var duktig som tog steget till det.. Jag hade min motivation, jo 300 kr! xD Men det blev snyggt och fräscht i alla fall :)

Min motivation till det mesta är helt borta.. Jag vet inte, det känns liksom som att allt går emot mig just nu.. Vill jag något så blir det tvärt om, vill jag inget så händer de.. Känns skit jobbigt! Jag sökte efter mycket om och med in till skolan i Skövde igen, satte startdatum 4 April.. Skolan i sig säger att dom har intagning varje måndag och Skövde komvux säger att intagningsperioden redan har vart.. Men att jag får reda på i april om jag kommer in eller inte.. Helt ärligt har jag gett upp hoppet om att komma in och får väl istället hitta något värdelöst jobb som jag egentligen inte vill ha.. Och eftersom jag hoppade av gymnasiet så har jag inga slutbetyg.. Jag har några få betyg och det mesta är inom frisörområdet..

Jag ville verkligen bli frisör en gång i tiden, men sen när jag flyttade till Åland och började jobba som de så insåg jag ganska snabbt att det inte var något för mig.. Det var för enformigt och sen att människorna jag jobbade med var as gjorde ju inte saken bättre.. Visst att bli plattsättare är också enformigt och idioter finns överallt.. Men det är i alla fall något jag vill göra! Och så här länge som jag har velat det här har nog aldrig hänt tidigare!

Jag vill så mycket och jag försöker så jävla hårt.. Men det är bara massa bakslag hela jävla tiden och jag vet inte hur mycket jag orkar just nu.. För jag är inte tiptop.. Och det här är första gången som jag faktiskt erkänner det för mig själv innan någon annan påpekar det och gör mig förbannad på grund av det..

Jag mår skit, inte alltid och absolut inte varje dag.. Så jag kan inte säga att jag är påväg ner i en svacka.. Men jag mår riktigt pissigt.. Dels är det en stor oro i mig som jag inte kan bli av med.. Eller egentligen är den inte så stor.. Men visar det sig att det är som jag tror så kommer inte något att bli som jag tänkt mig. Och jag är trött precis hela tiden! Det spelar verkligen ingen roll hur lite eller mycket jag sover.. Det känns som att jag inte gör annat än att vilar och tar det lugnt för att bli pigg och sen är jag pigg i 30 minuter och sen är jag lika trött igen! :/

Nej, usch!! Det är dags att hitta något att göra på dagtid.. Något som kan stimulera min rastlöshet och få mig på andra tankar.. Och nu ber jag er att hålla tummarna ordentligt tills jag får mitt svar om jag kommer in på skolan eller inte. För jag vill verkligen de här.. Om det inte är något litet som stoppar mig iof.. Men aah..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0