Jobbigt!!

Idag har det faktiskt vart riktigt jobbigt! Har suttit och gjort om alla 4 böcker.. Det är rätt trist att sitta varje dag och göra samma sak i 7 timmar.. Men, det är väl värt de..

När skolan väl slutade gick jag och satte mig i mitt rum, har suttit här sen dess typ.. Och då slogs jag av VÄRLDENS saknad av min mamma och syskon! Det är jävligt påfrestande för psyket att vara så långt bort från alla man känner och all trygghet och sen till på det sitta 7 timmar om dagen i ett trist jävla rum och göra samma sak hela tiden.. Det är inte bara att ringa någon och fråga om man ska hitta på något.. Och det tar jävligt hårt!

Så, på fredag ska jag åka med Johan till Norrköping och därifrån ska jag ta mig till Vagnhärad där jag blir hämtad så jag får träffa min man. På lördagen ska jag försöka ta mig hem till vallentuna så jag kan få häta lite mer kläder..

Men det är fortfarande två dagar kvar.. Och ja, imorgon lär jag väl vara ännu mer sliten eftersom jag kommer få gå igenom böckerna ännu en gång.. Men men, inte mycket att göra åt. Förhoppningsvis kan jag göra testet på fredag.

Men jag saknar verkligen mamma, alla syskon, Josse och Roine aaaas mycket!!

Men men, nu ska jag väl kanske hitta på något, glo på film eller nått.. Sen i säng tidigt..

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Jennifer - mamma till Lukas och Leiah

Jag förstår att det är jobbigt, men det blir nog bättre bara du kommer in i allting ordentligt :) Skönt att komma hem över helgen iaf :)

2011-05-11 @ 18:50:16
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Du är en kämpe mitt hjärta <3



Och du vet att jag ska komma någon helg sen och bara mysa med dig hela helgen <3



Kram mitt underbara gullehjärta

2011-05-11 @ 21:25:45
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0