Hej ångest!

Ja, nu var det ju ett tag sen jag hade ångest.. Men idag, den 31/10 så har jag världens jävla ångest som vanligt!! Jag har alltid världens jävla ångest de här datumet. Och det är pga att imorgon är det det jobbigaste, men samtidigt den roligaste dagen på året...

Min födelsedag..

Jag älskar att fylla år och få paket. Men jag hatar att veta att personer har köpt eller ska köpa paket idag. Och att jag inte får veta vad det är med en gång. Och ångesten över att kanske inte kunna köpa något i samma prisklass tillbaka, att känna sig sämre för att man själv inte vet vad man ska köpa och bla bla bla!!

Så lika mycket som jag ser framemot morgondagen så hatar jag den. Och därför är den här dagen en av de jobbigaste på året! Sen känns det så dumt att säga det också, eftersom jag vill ha paket, men jag vill inte veta att personer har köpt något innan. För jag verkligen HATAR överraskningar!!

Aja, ska sluta tjata om det.

Imorgon ska jag och David (killen jag jobbar med) köpa fika tillvarandra. För det är inte bara jag som fyller år i morgon.. Han gör också det, så vi ska ha ett litet födelsedags fika tillsammans.

Måste även säga att det nog är en av de roligaste personerna jag någonsin har jobbat med och förmodligen en av de roligaste jag någonsin kommer jobba med! Han är guld-värd. Plus att vi har ett sånt jävla teamwork! Nej, vet inte vad det beror på men det är i alla fall skit kul att jobba med honom och det går riktigt bra!

Aja, ha det bra era fuckers.. Själv ska jag försöka hålla mig någorlunda sysselsatt för att sen få försöka sova, vilket inte kommer gå. För jag kan aldrig sova natten till min födelsedag. Och då spelar det ingen roll att jag vet att ingen kommer komma in och ge mig presenter på morgonen..

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag önskar jag kunde vara där i morgon och ge dig presenter och tårta på sängen :)

Det vore underbart!! <3



Kram

2011-10-31 @ 18:25:14
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0