WOOP WOOP happy face!

Ja, idag var jag till psykiatrin för att kolla att min blodtryck och shit var ok.. Det var det, skit nice. Men sen ska man ju även väga sig för att se att min medicin inte gör att jag går ner allt för mycket i vikt och sånt shit. Meeen nu hade jag gått ner 3 kg till. Så allt som allt har jag gått ner 20 kg. Så nu vill jag ha bort drygt 10 till sen är jag fett nöjd :D

men men, annars går det väl bra i skolan. Jag och David var iväg och hämtade kakel och ska börja kakla i källaren. Men det är ju liksom inte allt för lätt så vi har lite ideér som skulle göra allt lättare men sen beror det ju även på ifall vi får det för våra lärare. Men men..

Aja, men som sagt va. Allt är bra med mig annars, så nu ska jag fortsätta umgås med Lorenzo och gänget.

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

:) Vi längtar efter dig här :)



Idag stod jag och tittade på din present ;) Men så kände jag... den åker vi och köper när du kommer hem :)



Puss

2011-10-30 @ 19:36:12
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0