Back on track!

Ja, veckan började ju bra... Jag var lite förkyld i måndags men orkade ändå jobba lite smått. I tisdags slog förkylningen till på riktigt, jag kämpade mig upp för att gå till skolan men efter en timme så accepterade jag att min kropp bara skrek nej och gick upp och la mig igen. Jag sov i princip hela dagen. Men vaknade upp lite nu och då av att jag skakade så fruktansvärt mycket. Jag hade ingen ork i kroppen att göra någonting. Ingen mat och mycket få toabesök. Klev upp så lite som möjligt. Med så hög feber som jag hade så fanns inte krafter till mycket.
Onsdagen var bättre, men var ändå inte tiptop och därför blev det en dag till i sängen. Därav lite uteblivet bloggande.

Idag var det ännu lite bättre, men långt ifrån på top. Men jag gick till skolan och till min förvåning så gick det SJUKT BRA! Av någon anledning så har jag tagit 10 kliv upp och hittat my magic power igen. Humöret går ju givetvis upp och ner som vanligt. Men det är så sjukt mycket bättre och jag kan faktiskt säga att jag är glad :)

Idag måste jag ta mig in till stan. Och eftersom grabbarna är för sega för att orka köra mig så får jag ta en taxi som vanligt ;P Haha eller aah, jag kanske går in men tar en taxi tillbaka. För måste handla lite mat med tanke på att det eker i mitt kylskåp bara man funderar på att öppna dörren. Städning och diskning skulle även behöva stå på schemat. Meeeen får se hur det blir med den saken. Jag kanske känner mig lite sjuk fortfarande ;P

Igår kväll låg jag inne hos en kille och glodde på film. Haha jag trodde att jag bara hade sett slutet på den filmen, men de visade sig att jag hade sett typ hälften av den.. Men det var ju kul att se början, jag fattade ju lite mer av den då.. XD

Sen idag har jag funderat rätt mycket på människan.. Alltså hur kommer det sig att vissa människor har ett så kallat tiptop liv och andra får jätte mycket uppförsbackar? Och man kan inte säga att man väljer vilken väg man ska gå och får skylla sig själv för det som händer. För ibland händer saker som man verkligen inte hade kunnat göra något åt.. Och hur kommer det sig att vissa människor klarar saker bättre än andra? För det som är jobbigt för mig kan ju vara rena paradiset för andra. Och det som händer andra, som dom mår dåligt av, det kan vara rena drömmen för mig. Alltså visst. Vi ser allting på olika sätt. Men, hur kommer det sig att det är så olika? Det är ganska konstigt..

Hmm, som ni kanske märker är inget sammanhängande hos mig.. Vilket är bra. För då är min hjärna i rullning = Jag mår bra.

Men sen att det inte blir någon röd tråd och mest bara snurrigt är en annan sak xD Haha

NEEJ! Nu måste jag på toa och sen byta om för att ta mig in till stan!

PEACE FUCKERS skriver kanske senare igen :)

// Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0