Hahaha

Ja, vad ska man säga. Det finns många patetiska människor här i världen och jag antar att man ska hinna stöta på ett par innan man dör.. :P Synd bara att man ska stöta på så många på så kort tid. Jag menar, jag är inte ens 21 och jag har redan träffat så många patetiska idioter.. Haha men men, jag är väl en idiot-magnet helt enkelt :P

Det var som en person skrev till mig på facebook. Jag kanske inte har tur så ofta, men när turen väl är på min sida så kommer jag ha så mycket tur att jag ändå haft lika mycket tur som alla andra. :P Sen att min mamma är någon liten jävel som har tur i allt är en annan sak.. Jag vet inte allt vad hon vinner och lyckas med. Men det är i alla fall helt otroligt! Ett bubbelbadkar, en sprillans ny mobil, massa fina produkter, m.m.. Sinnes! Hahah men när det väl är min tur att ha lite tur, då hoppas jag på drömvinsten! :P

Så det kanske är dags att börja spela ;P

Nej skämt å sido.. :P

På tal om helt annat så måste jag fan leta upp en massör eller något, för min rygg/nacke/axlar håller fan på paja totalt.. Har ju knutar något så fruktansvärt så jag tror att jag dör i vissa rörelser . xD Haha den person som får massera mig rygg måste nog fan vara sadist för att kunna ta itu med det :P För jag kommer förmodligen skrika xD

Hmm, imorgon är det fredag, då blir det fika med tjejligan från skolan. Det blir riktigt trevligt! :) Kanske man ska ta på sig något annat än mina mjukisbyxor :P Haha Tyvär kommer inte alla vara med eftersom vissa har förhinder. Men det är ändå ganska kul att vi ska samlas och ta en fika med tanke på att vi är så få. Vi är runt 100 pers i skolan (mer eller mindre) och vi är bara 11 tjejer. Så det blir faktiskt spännande. Plus att man kanske lär känna dom nya nu när ena Annika snart är klar. Inte golv-Annika som jag började samtidigt som. Utan platt-Annika. Haha det där kan misstolkas, men jag menar ju plattsättar-Annika, men det blev så långt. Och ändå så skrev jag de.. Haha

Aja.. Men jag har ju lovat er lite bilder på vad jag gör i skolan. Så jag ska ta tag i det någon dag :)

Men nu ska jag glo på true blood och sen fixa med min mobil.. För vet ni vad? Ibland tjänar man på att vara lika envis som mig.. För idag när jag skulle hämta ut min mobil som har vart på lagning så fick jag en sprillans ny istället :) TOPPEN!

Ha en fortsatt fin kväll! :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hahahah jaså du tycker jag har tur och vinner lite "små-saker" ;)



Puss och ha så trevligt på fikat!!

2011-09-08 @ 21:40:33
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0