Här kommer..

.. Bilderna jag har lovat. Men jag orkar bara lägga upp bilderna på badrummen som jag har gjort.
Bardum 1:
Fick inte bestämma vad som skulle göras i det rummet. Så 15x15 plattor på väggen, 10x10 plattor runt golvbrunnen och sen 20x20 på resten av golvet.
Badrum 2:
I det här rummet så skulle jag då göra den omtalade bården. Då valde jag 10x10 plattor, vita och mörkgråa. Men har en stor 20x20 platta med i den också. Resten av väggarna är 20x20 plattor och golvet är 10x20 plattor.
Måste säga att jag är helt okej nöjd med båda båsen, för att vara nybörjare :)
Sen måste jag även klaga på att (ialla fall i min dator, vet inte hur det ser ut hos er) men jag kan fan inte göra mellanrum mellan raderna. Det spelar ingen roll hur många rader jag hoppar ner. Det blir liksom ändå inget. Funderar skarpt på att byta bloggsida!
PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Det är så fint!! :)

2011-09-22 @ 21:41:16
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: NadjaIsabelle

Duktig du är! Vi kommer på en deal i form av... du gör om mina badrum och jag målar/tappetserar om hos dig sen :D <3

2011-09-30 @ 10:57:26
URL: http://nadjaisabelle.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0