apatisk!

Har varit vaken sen klockan 3, har inte lyckats somna om och lär inte göra det heller. Somnade 00.30, så lär väl vara aningen mör idag.

Jag är och har alltid varit väldigt beroende av min sömn. Och iom att jag sover ca 2-5 timmar per dygn så är jag helt slut. Brukar behöva mellan 8-10 timmar. Detta har medfört att jag är ute på jääävligt djupt vatten. Så här dåligt har jag inte mått sen jag var i tonåren. Rakbladen har börjat ropa på mig, de skriker högre än på många år. Tack och lov är jag starkare än begäret! Jag har hört av mig till min aurora barnmorska, för hon är just nu den enda jag litar på.

Jag känner mig helt apatisk, tårarna strömmar ner för mina kinder och jag känner en huggande känsla i bröstet. Det här som skulle vara den lyckligaste tiden i mitt liv! Nu ska jag ju bara mysa med min fina älskade dotter och ha det bra och vara lycklig. Jag känner mig som världens sämsta mamma! Och eftersom jag har sån ångest har även dumma tankar dykt upp, ibland vågar jag inte lyfta henne för jag är så rädd att armarna inte ska orka hålla henne uppe. Att jag ska tappa henne..

Jag har inget stöd från personen som borde finnas där, vilket gör det hela värre! Jag är så jävla sårad och ledsen. Det här som skulle bli så bra! Varför var jag tvungen att falla? Hon sover jätte bra, men jag kan aldrig somna om! Jag är helt slut..

Jag hoppas verkligen att jag får hjälp och stöd snart.. Men mitt i allt det här är jag så förbannat stolt över mig själv. För jag har gjort något kag sällan gör. Jag har bett om hjälp innan det gått för långt eller är för sent! Därför är jag inte lika rädd för alla tankar som jag nog annars hade varit.

Usch, jag är så jävla trött på att må skit, vara deprimerad och ha självskadetankar/självmordtankar. Jag borde väl vara van efter alla år. Men det blir man aldrig! Och jag vill inte egentligen dö, jag har ju min vackra dotter jag vill följa! Men just nu skulle jag vilja pausa allt och bara få sova!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0