förstår ingenting!

Jag förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen :P Det är som att jag vaknar för att gå och lägga mig. Haha nej men vi gör inget speciellt, myser mest hela tiden. Men ändå så försvinner bara tiden iväg!

Idag badade Gabriella för första gången, det var riktigt läskigt tyckte hon. Men jag känner mig lite hjälplös. Hon har typ "skavsår" i båda armhålorna och på ena sidan av halsen. Försöker tvätta med tvättlappar, men då skriker hon och stretar emot, så tänkte att badet skulle vara perfekt. Men njaa.. Men vi får lösa det på något sätt :) smörjer i alla fall med inotyol och det börjar bli bättre :)

Imorgon ska vi skriva in oss på BVC ska bli roligt och se om hon har gått upp i vikt, vilkrt jag tror och även få veta hur mycket vår lilla groda har vuxit.

Kärleken jag känner för Gabriella är helt enorm. Vill inte vara en dag utan henne <3
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Grattis till Gabriella!

Usch för de där såren som blir typ på halsen. Det hade jag förträngt nu när vi fick Felix. Men jag kan glädja dig med att så fort de får en hals så slipper du de där såren :-)

Hoppas ni får en härlig sommar så ses vi i november på Bloggmiddagen :-)

2014-05-22 @ 21:33:00
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0