förkyld

Usch, jag som typ aldrig är förkyld har blivit det. Vart är sommaren!? Det är ju jätte kallt ute!

Jag och Gabriella har vart i Sthlm i en vecka nu och det är så lugnt och harmoniskt. Jag vill verkligen INTE hem. Men tyvärr börjar det snart bli dags att åka. :(

Gabriella växer så det knakar och utvecklas jätte fint. Min fina lilla tjej. <3

Har inte så mycket att skriva just nu. Är inte riktigt i fas än :P men medicineringen är igång och börjar sakta göra mig bättre. Så jag mår inte lika dåligt längre och det tycker jag är väldigt skönt! Men hoppas på att jag kommer igång med skrivandet snart :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0