Bättre sent än aldrig.

Jag har varit frånvarande från allt. Har verkligen inte mått bra den här graviditeten, så har liksom lagt livet på paus eller vad man ska säga :P Meeen, jag har fortfarande inte bloggat om bloggmiddagen som mamma och hennes vän Anna fixade ihop. Så bättre sent än aldrig. 
 
Det var en helt fantastisk kväll, god mat, bra service, MÅNGA skratt!! Otroliga goodiebags och vinster. Själv vann jag 2 st termosmuggar, men jag bytte den ena med Anna och fick istället en elodie details skötväska som jag ÄLSKAR!! Den är verkligen fantastisk!! 
 
Här är listan på alla företag som var med och sponsrade, både vinster och goodiebag.
 
Eftersom jag väntat med att bloggat har jag även hunnit testa fler produkter. Jag är verkligen jätte nöjd med både kvällen och alla fantastiska saker som vi fick. 
 
Men nu börjar det snurra i skallen igen, så dags att lägga sig och vila. Hoppas ni får en fantastisk dag! 
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0