huvudvärk!

usch jag har i 4 dagar haft en extrem huvudvärk och det spelar ingen roll vad jag gör, den försvinner inte. usch! Men jag fortsätter hoppas på att den försvinner snart.

Just nu ligger Gabbi och sover. jag sitter i soffan och tittar på tv och mannen är i skolan. skulle behöva plugga lite jag med, men är inte jätte lätt att göra det utan uppgifter och läraren är sjuk och går inte att få tag i. så ja, vi får väl se hur det slutar :P haha är ju inga svåra ämnen så kanske kan googla mig till det i värsta fall :)

ååh snart är det dags för bloggmiddagen. är så himla taggad inför det. ska bli så roligt att se vad mamma och anna har lyckats fiffla ihop! har ju inte varit med förut så det ska bli riktigt spännande! :) Men först ska jag fylla år. hahah hade helt glömt bort att jag snart fyller år. kom på det här om dagen :P Kom inte ens ihåg hur mycket jag skulle fylla. det är ju tur att jag inte är seg haha :P

nej dags för lunch tror jag! ha det bra! :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0