liten ska bli storasyster!

Ja för lite mer än en vecka sen fick vi reda på att jag var gravid. allt annat än planerat.. så tankarna har gått fram och tillbaka kring hur vi ska göra och tillslut kom vi fram till att vi är redo. mer kärlek och mys! även mer gnäll, mindre sömn och dylikt. men kärleken väger upp allt! Gabbi och minibebis lär ju ha jätte roligt sen också, så det blir nog bra. så om allt går som det ska så får vi tillskott i juli! :)
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Martina

Grattis! Tyckte att jag läste någon kommentar någonstans nyligen som lät som att du gick ut med att du var gravid men jag vågade inte fråga haha så jag var tvungen att leta reda på bloggen och kika om du skrivit något.

Ni kommer säkerligen klara det galant. Lite kämpigt ibland och jätteroligt ibland precis som i vilken familj som helst med barn oberoende av hur tätt/planerat det är :-)

2014-11-16 @ 16:18:23
URL: http://ytterligare.blogspot.se


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0