ett år äldre!

igår fyllde jag hela 24 år. när jag var yngre så var jag helt säker på att jag skulle vara död innan den här åldern. jag skulle inte ens hinna fylla 20. men nu sitter jag här, 24 år, har ett underbart vackert barn och världens bästa man! tänk vad saker kan förändras med rätt hjälp.

den 14 november blir Gabriella 6 månader.. alltså 6 månader, ett halvår!! vart tar tiden vägen!? det har ju gått sjukt snabbt. min älskade lilla prinsessa <3

nej, nu ska jag slänga mig på soffan och bara slappa. imorgon är det dags för skolan igen!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0