Mitt val!

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag. Har haft fullt upp med det mesta! Men nu ska jag försöka igen! :)

För ett litet tag sen gjorde jag ett val, ett val som kommer och SKA förändra mitt liv, min självkänsla och mitt självförtroende. Jag ska nå mitt mål, jag ska få min drömkropp!

Jag har alltså börjat träna, tänka på vad jag äter och kämpar på med att bli av med mitt sockerberoende. Och det går faktiskt skit bra! Idag tränade jag på riktigt för första gången på evigheter, det kändes kan jag säga! Innan har jag ju bara tagit promenader, har ju inte fått träna så mycket mer än så efter förlossningen. Men nu jävlar kör jag!
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Linda

vad härligt att sätta upp nya mål, lycka till! hittade dig på bloggmiddagens gästlista, ska bli roligt =)

2014-08-21 @ 09:21:08
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0