Hmm..

Idag har det vart en jobbig dag. Jag har knappt sovit i natt på grund av att min ena kindpiercing lossnade.. Och jag försökte få fast den i en timme.. Vi 5 somnade jag, blev väckt vid elva.. Sen skulle jag åka till stan kom på att jag hade en tid hos psykologen idag, men avboka pga det där med piercingen, var tvungen att åka till stan och byta stav..

När jag och Maddis kom dit så hade tyron inte kommit än, dom sa att han skulle komma vid två.. Klockan var ett.. Så, ja vi satt inne på ANT och väntade på honom, när han väl kom var det fullt med människor som skulle till honom, en brud trängde sig före.. Sen fick jag i alla fall byta staven, men då hade Tyron gjort en miss för han hade gjort ett hack i staven, så just nu kan jag knappt göra något för varje gång jag rör på munnen så fastnar staven i kinden.. Men har filat ner hacken någolunda..

Jag vet inte vad det är med mig, men jag är verkligen irriterad på allt och alla just nu... Nu har det vart samma sak igen, någon på 27:an ( Ett ställe som "hjälper" ungdomar som har det svårt) har pratat om mig med en av mina kompisars farmor och berättat om mig och mina problem.. Och jag orkar inte med det längre.. Jag orkar inte att ett ställe som sammarbetar med Socialen ska smutskasta mig.. Så jag skrev ett enkelt sms till hon som sagt allt till Irres farmor och sa att jag inte accepterar att hon pratar om mig och mina diagnoser med andra.. Och att hon säger att jag har fel diagnos till alla hon pratar med. För dom är verkligen låta vid att jag har Asperger Syndrom.. Vilket jag förmodligen inte har!! Så ja, dom kan ju räkna med en anmälan nu.. För inte nog med att dom ska smutskasta mig till alla och säga att jag inte är ett bra umgänge, så säger dom även till mig att jag kommer bli uteliggare om jag inte börjar ta hand om mitt liv..

Nej, jag är verkligen less på dom!!

Och Irre, jag är inte sur på dig.. Jag har mått dåligt och har inte velat dra ner dig i skiten.. Därför har jag inte hört av mig så mycket!!

Puss hej
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Men fyfan vilka jävla idioter! Sätt dit dom för fan, nu blir jag arg!!! <3

2009-12-13 @ 15:02:40
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0