Saknar..

Det finns så många personer jag saknar.. Personer som finns kvar i mitt liv men som jag inte hinnar träffa, personer som jag håller på tappa, personer som inte finns kvar i mitt liv men lever och en person som faktiskt inte finns längre..

jag har tänkt rätt mycket på dessa människor.. Jag har funderat på vad jag skulle säga till dom om jag träffade dom, vad jag skulle tycka om dom, hur dom har förändrats..

Vissa personer har jag inte ens hunnit säga att jag älskar innan dom har försvunnit..

Det finns en person som jag tappa för något år sen, jag älskar dig! Jag älskar dig sjukt mycket! Du är fortfarande viktig för mig.. Jag har hittat massa låtar som påminner om dig, som får mig att sakna dig.. Jag vet att det aldrig kommer bli som det vart förut.. Men jag vill fortfarande ha dig i mitt liv.. På ett eller annat sätt..

Det finns en tjej, vi har sagt att det alltid ska vara vi.. Jag vet att det alltid kommer vara vi, men jag saknar dig något så fruktansvärt.. Du och jag är så lika men samtidigt så olika.. Men jag har alltid älskat dig och kommer alltid att göra det! Jag saknar dig min "Ensam" <3

Det finns en person som finns i mitt liv just nu, men på något sätt känns det som att allt är svårt mellan oss, missförstånd, onödiga bråk.. Jag vill att det ska vara så som det var förut..

Det finns en person som dog i somras, som jag sköt upp att träffa, som jag vek undan för.. Som jag aldrig hann säga att jag älskar SJUKT mycket.. En person som ställt upp, en person som varit en del av mig genom hela mitt liv, en person som spelat onödiga spel, en person som bakat, bjudit på fika.. Min gammelfarmor! Jag vet att du har det bra där du är nu.. Jag kommer aldrig glömma den dagen jag var hos dig och spelade memorie, spelet hade vi klippt ut ur en barn tidning från banken, du bodde fortfarande i ditt stora hus, vi satt och spelade väldigt länge och varje gång du tog ett kort så fick du upp en fisk.. Du blev less på den och sa "Den där hitlerfisken terroriserar mig.." Det jag vill ha sakt är att jag ångrar något fruktansvärt mycket att jag aldrig var till dig i somras, att jag saknar dig grymt mycket och det jag aldrig sa.. Jag ÄLSKAR dig!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0