Diskuterat minnen..

Ikväll har jag, mamma, Nadja och mormor suttit i köket och diskuterat minnen.. Inte alla positiva.. Men många roliga! Har pratat om en hel del bus jag gjort genom tiderna, en del slagsmål jag vart med i.. Och lärare jag hatat..

När jag gick i en privatskola i Djursholm, så fanns där en tjej som var mörkhyad. Hon kallade sig själv neger vilket en lärare i skolan absolut inte accepterade. Det utnyttjade vi till max och hon led.. :P Vi var även expert på att ta oss in i personalrummet, som låg i ett annat hus.. Där snodde vi en gång kakor.. Och lärarna var väl inte helt nöjda.. Och jag fick aldrig mer ha raster. Fick inte vara i närheten av dom 2 enda personerna jag klarade av i den skolan och fick absolut inte kliva utanför min klassrums dörr.. :P Hmm jävlar vad jobbigt det måste ha vart att bli av med sina kakor :P

När jag sen suttit hemma ett år började jag en skola som heter Clavis.. Där fanns då läraren som vände mitt liv.. Men innan det lyckades helt han jag med en hel del bus där med.. Och fick träffa en hel del störda lärare.. En av klasslärarna klarade varken jag eller någon annan av.. Susanne.. Den bitchen. UUUSCH! Finns inte ens ord för henne, hon var så långt ifrån pedagogisk som möjligt.. Och märker jag en svaghet så använder jag den emot den personen.. Och hon hade många.. :P
Sen hade vi även en musiklärare som trodde att vi var runt 6 år.. För vi skulle ha klapp lekar.. Liknande "Jag heter Michelle, vad heter du?" Hmm, noll respekt för den kvinnan.. Och sen när hon säger att vi ska sjunga en lite mer mordern låt och börjar sjunga "see you later aligator" då försvann den lilla respekt som fanns kvar.. :P

Vi hade även drama.. Eller estestisk verksamhet eller va fan det nu var. Där kommer jag bara ihåg att vi skulle hoppa runt med några jävla tygbitar.. Hahahha skrattretande.. USCH!

Bildläraren var helt okej, kanske för att hon aldrig sa emot mina projekt.. Vet inte om det var för att hon inte orkade eller för att hon faktiskt tyckte att dom var bra.. Men jag fick alltid min vilja igenom.. :P

Sen när jag började gymnasiet.. Så skulle vi ju börja med samhällskunskap.. Där hade vi Per.. Den mest otroliga människa jag mött. Haha, men han var inte otrolig på ett negativt sätt. För han var ganska rolig. Jag kommer ihåg första dagen.. Då sa han "hoppas ni blir tända på det här nu tjejer". Det skrämde oss lite iof.. Men ganska kul.. Sen att han visste redan från dag 1 vem jag var kanske var någorlunda skrämmande :P

Men men, trevligt har jag haft det.. Och mycket ska man vara med om innan man dör.. Och med tanke på att jag bara är 20 och upplevt saker som en 40 åring så.. Aah, har mycket kvar ;P

Nu ska jag sova, klockan är kvart i ett här på Åland och imorgon är det som sagt va dop. Sen ska jag hem och träffa Mr.D <3

Vi hörs.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa

Hahahahaha.... "klapp.. klapp.. jag heter... klapp...klapp.. vad heter.. klapp.. klapp..."



hahahahahahahahaha Kram

2010-11-28 @ 22:52:58


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0