Kvällsbad i poolen :)

Ja, igår satt jag bara hemma hela dagen och degade. Hade jätte tråkigt efter att jag kollat klart på säsong 3 av Ghost Whisperer. :P Men idag kan jag börja kolla på säsong 4 :) Är typ helt beroeende :P Hahaha

På kvällen skrev jag lite med Sebbe över msn, Alex var också där. Sen sa han att dom snart skulle dra till Alex, dom skulle laga mat och sen bada i Alex pool .. Han frågade om jag vill hänga med och det blev ett klart JA! Så, snabbt som faan klädde jag på mig, JA jag hade inte klätt på mig på hela dagen, och drog till Sebbe, som bor på andra sidan vägen .. Hahah xD

När vi kom till Alex så skulle vi då laga mat. Köttfärssås och spagetti.. Hmm det var minst sagt en VÄLDIGT intressant matlagning. Alla ville ha sin vilja igenom. Alla förutom Lenny som dök upp där också. Men sen blev maten klar och vi skulle käka, då har Sebbe och Alex på lite riven ost.. Och den luktade fotsvett jag trodde jag skulle kräkas om och om igen.. Det var så jävla vidrig doft på den! Uaahh ..

Sen var det dags för bad.. Så vi bytta om och gick ut till poolen.. :D Ja, det är en utomhuspool, men det är tak på den.. Så det är en utomhusinomhuspool :D Det var typ 30 grader i vattnet och Alex frös efter kanske en 20 minuter i vattnet.. Så han sa att han skulle gå upp och vi fick stanna om vi ville.. Och det ville vi :D Vi dök runt där och lekte med en vattenpistol som fanns där.. Jag blev även en boll som Sebbe och Lenny kastade till varandra.. :P Hahaha det var heeeeelt underbart! Jag trivs verkligen med er grabbar.. Har fan aldrig tråkigt.. :D

Det får göras om :)

Puss och kram
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0