Hej hopp gummisnopp!

Idag blev jag väckt.. 2 gånger.. Då var jag riktigt glad, för jag älskar verkligen att bli väckt.. :) Haha njaa jag vart ganska arg som vanligt haha, men det la sig jävligt snabbt faktiskt.. :) Just nu är det två stora saker som snurrar i mitt huvud, det ena är ju givetvis skolan.. 3000 kr kommer jag göra av med vara vid starten.. Och då är inte ens mat eller tågbiljett ner inräknat.. Så, det kommer bli en fin liten summa, men de är det värt :)

Den andra stora saken som snurrar i mitt huvud, som egentligen kanske inte är så stor.. Är att jag tog ett beslut igår.. Ett beslut som jag absolut kommer att ångra, men jag tror att det blir bra så, i alla fall förtillfället.. Man kan ju alltid ångra sig liksom.. Och är det försent för att ångra sig, ja då är bara vissa saker jag trott sanna.. Så, aah. Nu får jag vänta och se.. :)

Idag har jag ingen aning om vad som händer eller vad jag ska göra.. Ta det lugnt kanske eller så kanske jag ska upp på vinden och leta efter mina knäskydd.. Visst det är 23 dagar kvar innan jag börjar.. Men det är väl bra att fixa så mycket som möjligt i tid liksom :)

Ja, men det var nog allt för tillfället.. :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Gud vilken vacker dotter jag har!!!!!

2011-04-17 @ 22:07:03


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0