klockan är 6.50 det här är P3!

Aah, nej men godmorgon då! Jag tänkte egentligen skriva lite igår om lördagskvällen/natten.. Men min hjärna var ur funktion och jag låg och tyckte synd om mig själv typ hela dagen!

Det blev ganska mycket alkohol, var väldigt länge sen jag var så onykter.. Men det var fan kul och den här gången har jag inga konstiga 2 timmars minnesluckor.. xD Hahaha såååå, man kan ju undra va fan det var i den "drinken" som gjorde mig helt utslagen..

Meen i alla fall.. Det började med att Olivia och Michelle kom hit, dom fråga om jag ville hänga med dom på kvällen och jag sa aaah men visst! Så, vi gör oss lite smått i ordning och sen drar vi hem till Michelle, först städade vi lite, sen spelade vi ett spel av något slag, käkade lite middag och drack.. Sen kom Danne dit, då var de jag, Olivia, Michelle, Jonte och Danne.. (inte danne mitt ex danne, utan det här är en mycket rolig pojke) Men så kör vi i alla fall igång och spelar Dannes ölspel.. Och det gick väl som de gick, nya regler under spelets gång, regler som glömdes = ännu mer att dricka.. Men det är nice! :P Sen började det nästan rulla in människor på löpande band.. Så, då var det dags att göra de sista i ordning.. Smink och hår! Eftersom vi ändå hade druckit en del innan vi började sminka oss är jag VÄLDIGT tacksam över att det inte finns några bilder :)

Mer alkohol, mer alkohol och ännu lite mer alkohol! :) Sen gick vi ner till gästis, 3kr eller va fan man vill kalla det.. :P Det var mycket trevligt även om jag inte hängde speciellt mycket med personerna som jag kom dit med.. För där nere stötte jag på 2 bekanta måste jag nästan kalla dem och deras en polare. Och där kom det ju in alkohol på löpande band.. Så jag kommer faktiskt inte ihåg hur många smirre jag fick i mig, för aah.. Det blev en hel del i alla fall.. Och Robin, som var min bekants polare.. Han hade VÄRLDENS sötaste hund.. För mitt i alltihopa så skulle vi gå och ge hunden vatten :P Haha

Ja, men eftersom jag hade druckit en del, så dansade jag även.. Och det kan vi väl säga att jag ångrar en del.. För det var en heffaklump på dansgolvet, en heffaklump med mördarklackar.. Och jag hade klackskor med öppen tå.. OH YEAH!! Kärring JÄVELN trampade med sin jävla fucking mördarklack raaaaaakt på min tå! Det gjorde så jääävla ont så jag visste fan inte vad jag skulle göra, alltså, jag typ skrek till och bara putta iväg henne för alltså aah, jag tappa orden.. Det gjorde så jävla fittigt ont!! Så, jag är typ flådd på halva tån och jag trodde först att nageln var sprucken.. Men den är hel, men lär förmodligen ramla av om ett tag.. Så, ja.. Jag och min ömma tå haltar fram lite..

Och jag är ju inte den som blir bakis, tack och lov.. Men igår mådde jag fan inte bra alltså.. Jag var öm och stel i hela kroppen och jag kunde inte gå så bra med tanke på min tå.. Och ja, nästan hela min kropp var öm.. Och så kunde jag verkligen inte äta, det bara gick inte.. Så igår levde jag typ på pringles och saft.. xD

Mjaa, men nu ska jag ta och äta något, för nu skriker min mage.. Eller så väntar jag ett tag till.. Får se lite :) Sen ska jag iväg med mamma och ja, man får väl se vad vi hittar på :)

P&K Michilicious

En liten bild på min oerhört vackra och mosade tå xD


Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0