TRÅKIGT!!

Usch, jag börjar få riktigt tråkigt. Roine ligger och sover, då han inte sov något i natt.. Och efter något försök till att väcka honom så tänkte jag "aaah, jag kryper ner bredvid.".. Vilket resulterar i att han nästan får en hjärtinfarkt.

Jag är riktigt rastlös, men jag kan inte väcka honom för han är riktigt trött. Så då passar jag på att skriva här.

Jag har nu kommit på att medicinen funkar JÄTTE bra! Men även att jag behöver ta 2 piller om dagen, ett på morgonen och ett på eftermiddagen. För mellan 15-17 blir det värsta bakslaget och jag blir JÄTTE trött. Så ska ringa läkaren imorgon och kolla om det är möjligt.

Idag tog vi en promenad till Trosa hamn och det var verkligen hur fint som helst, såg en hel del hus om jag skulle kunna tänka mig bo i. Men först skolan, så får vi se sen vad som händer :)

Aja, nu ska jag väl hitta på något annat trist eftersom jag inte har så mycket att skriva om.

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ja Trosa är verkligen fantastiskt vackert :)



Kram :)

2011-04-25 @ 21:16:48


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0