Är det tomt nu?

Så fort jag tror att det inte går att gråta mer, att jag är tömd på kroppens alla tårar så kommer nästa "gråt-attack".. Hur mycket tårar finns det egentligen i en kropp? Hur mycket kan man gråta innan det är tomt? Hur länge sörjer man någon man älskar? Hur länge orkar man?

Jag brukar säga att jag inte vill dö.. Men inte heller leva.. Och jag har kommit på varför jag inte vill dö.. Jag är redan död. Helt död och tom på insidan. Har inget som håller glöden uppe längre så varför då ens försöka?

Buhu buhu! JA jag tycker synd om mig själv.. Jag har förlorat personen som jag älskar mest av allt.. Och han vill inte ha tillbaka mig och jag förstår inte vad jag har gjort för fel! Och enda förklaringen jag får är som sagt va att "det kändes bäst så.."

Jag HATAR känslor. Jag HATAR kärlek och jag HATAR mitt liv. Så fort jag får något som jag gillar så förvandlas det till skit. Allt sabbas enbart pga mig. Och när man inte får veta vad man gör för fel så är det ganska svårt att göra något åt saken!

Meeeen han vill ju inte ha tillbaka mig. Alltså är han inte kär, aldrig vart. Är man kär så vill man kämpa.. Kämpa in i det sista, tills man står naken och blottad på knä och ber om förbättring. Och sker det inte då.. Ja, då kanske man ska göra slut..

Men jag förstår seriöst inte.. "jag tror inte att du kommer acceptera att jag är så tyst.." Jag lever hellre med att bli grinig ibland för att du inte pratar än att må så här.. För det här är 1 000 000 gånger värre!

Men nu finns det inget att göra åt saken. Så jag får väl typ gräva ner mig för att sen resa mig ur askan och bli 10.000 gånger starkare!

/ Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Annika

Nu ser jag din nya design på bloggen, bara så du vet! :) Förstår verkligen att allt känns skit nu, men försök håll dig sysselsatt med saker och kom ihåg att man får vara ledsen och "tycka synd om sig själv" i sånna här situationer! Kram!

2011-08-19 @ 19:05:16
URL: http://lastnightonearth.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0